vragen
Laatste reservering was 1 minuut geleden
Datum wordt gecontroleerd Geen parkeerplaats beschikbaar voor deze dag of tijdstip Ongeldige promocode
Aankomst tijd is eerder dan de retour tijd.
Datum in verleden is niet toegestaan
Uw verzoek wordt verwerkt
Een moment geduld A.U.B.
Reserveer hier
Vertrek
Tijd
:
Retour
Tijd
:
  • Stap 1
  • Stap 2
  • Stap 3

Veel gestelde vragen

Hoe annuleer ik mijn reservering?

U kunt tot 12 uur van te voren reserveren of gratis annuleren. Binnen 12 uur (no-show) wordt het gehele bedrag in rekening gebracht. U krijgt hiervoor een rekening toegestuurd op het door u aangegeven adres. Indien u reeds betaald hebt en u wilt uw reservering annuleren, dan vragen wij u vriendelijk een email te sturen aan info@valetparkingzaventem.be inclusief uw bankgegevens waar we het betaalde bedrag weer op kunnen terugstorten.

Wat zijn de openingstijden?

QUICK VALET ZAVENTEM is 24 uur per dag, 7 dagen per week geopend.

Krijg ik een bevestiging van mijn reservering?

Zodra u gereserveerd hebt, ziet u automatisch op uw scherm de reserveringsbevestiging. Op deze pagina kunt u ook uw reservering (en routebeschrijving) printen. Ook krijgt u automatisch een e-mail met de bevestiging.

Ik kom na middernacht aan. Welke datum moet ik opgeven op het reserveringsformulier?

U geeft de exacte datum aan waarop u aankomt op Zaventem. Als u bijvoorbeeld op 15 juni om 22:00 uur vertrekt en op Zaventem aankomt op 16 juni om 01:00 uur 's nachts, vult u 16 juni in als dag van aankomst.

Ik weet mijn vluchtgegevens niet en/of hoe laat ik vlieg. Hoe moet ik reserveren?

U kunt op het reserveringsformulier bij de tijden 12.00 uur invullen. Wij nemen uw reservering dan gewoon aan. Ook weet u waarschijnlijk uw vluchtnummer dan niet. Hier kunt u dan de bestemming invullen.

Hoe reserveer ik een parkeerplaats?

U vult het reserveringsformulier in links op deze pagina.

Hoe moet ik een wijziging van mijn reisgegevens doorgeven?

U kunt ons op ieder moment e-mailen of bellen om uw wijziging door te geven.

Wanneer en hoe kan ik betalen?

Bij QUICK VALET ZAVENTEM kunt u met bancontact of creditcard betalen. U betaalt dan wanneer u uw auto brengt. Tijdens het reserveren kunt u ook beslissen om direct met creditcard of online te betalen.

Hoe vind ik u het snelste. Waar bevindt u zich?

Op uw reserveringsbevestiging staat exact waar u uw auto kan achterlaten. Dit is exact voor de vertrekterminal van de luchthaven. Ook op deze website onder "route" staat een kaartje waarop u snel kunt zien waar we ons bevinden.

Ik heb nu gereserveerd. Hoe weet ik of dit bevestigd is?

Binnen enkele seconden na uw reservering ontvangt u een reserveringsbevestiging (op uw scherm en per e-mail). Deze bevestiging is 100% zeker. U bent zeker van een plaats. Indien de parkeerplaats vol was, had u geen reservering kunnen maken.

Hoe zie ik of uw parkeerplaats vol is?

Als de parkeerplaats vol is op de door u aangegeven data, krijgt u dit direct te zien op uw scherm en kunt u uw reservering niet verder afmaken.

Ik heb geen promocode. Wat moet ik daar invullen?

De reiscode is een kortingscode die u wellicht ontvangen hebt van ons. Ook is dit veld bedoeld voor reisbureaus om in te vullen. U hoeft niets in te vullen hier.